Producenci

Zaloguj się

Regulamin

REGULAMIN

Sklepu internetowego Fundacji Dzieci Afryki

 

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego istniejącego pod adresem www.dzieciafryk2.nazwa.pl oraz zasady świadczenia usług za jego pośrednictwem, drogą elektroniczną, prowadzonego przez Fundację Dzieci Afryki z siedzibą w Warszawie przy al. Zjednoczenia 13 (01-829), wpisaną do rejestru przedsiębiorców  Krajowego Rejestru Sądowego oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000331212, NIP: 524-268-02-54, REGON: 141903490.
  2. Dla potrzeb niniejszego Regulaminu wymienionym poniżej pojęciom nadaje się następujące znaczenie:
  • Czas realizacji – okres realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej www.dzieciafryk2.nazwa.pl, liczony od chwili wysłania przez Sprzedawcę do Klienta, na wskazany przez niego podczas zakładania Konta adres mailowy, potwierdzenia otrzymania płatności i przystąpienia do realizacji Zamówienia;
  • Klient – osoba fizyczna (w tym również Konsument), osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub inny podmiot składający Zamówienie lub dokonujący zakupu za pośrednictwem Strony internetowej, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych oraz dysponujący adresem poczty elektronicznej;
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Konto – profil Klienta zawierający jego dane wskazane w § 2 poniżej;
  • Sklep internetowy – działalność prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem www.dzieciafryk2.nazwa.pl;
  • Sprzedawca – Fundacja Dzieci Afryki z siedzibą w Warszawie przy al. Zjednoczenia 13 (01-829), wpisana do rejestru przedsiębiorców  Krajowego Rejestru Sądowego oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000331212, NIP: 524-268-02-54, REGON: 141903490 ;
  • Umowa – stosunek prawny powstały pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w związku z dokonaniem przez Klienta Zamówienia i potwierdzenia go przez Sprzedawcę;
  • Zamówienie – przesłana za pośrednictwem Sklepu internetowego oferta Klienta co do zawarcia umowy sprzedaży produktu/produktów.

 

§ 2 KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Możliwość dokonywania zakupów w Sklepie internetowym jest dostępna dla Klientów posiadających adres e-mail, którzy założą i aktywują Konto w Sklepie internetowym bądź podadzą odpowiednie dane bez zakładania i aktywowania Konta.
  2. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem strony www.dzieciafryk2.nazwa.pl konieczne jest uprzednie zapoznanie się z treścią Regulaminu znajdującego się na Stronie internetowej, zaakceptowanie jego treści oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta niezbędnych w celu realizacji Umowy.
  3. W celu korzystania ze Strony internetowej wymagane jest, aby przeglądarka Klienta akceptowała pliki typu cookie. W przeciwnym razie korzystanie z niektórych opcji Strony internetowej może być utrudnione lub niemożliwe.
  4. Do korzystania ze Strony internetowej wymagana jest poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera bądź Safari. Za problemy wynikające ze stosowania przeglądarek niespełniających tego wymogu Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
  5. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay S.A. z  siedzibą w Krakowie, przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 634-266-18-60, REGON 240770255, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000296790, o kapitale zakładowym 4 000 000,00 złotych,  w całości opłaconym.

§ 3 ZAKŁADANIE, AKTYWACJA I ZMIANY DANYCH KONTA

  1. Założenie Konta odbywa się poprzez stronę internetową www.dzieciafryk2.nazwa.pl.
  2. Aktywacja Konta odbywa się poprzez otworzenie linku wysłanego Klientowi na adres poczty elektronicznej e-mail wskazany przez niego podczas zakładania Konta.
  3. W celu założenia Konta Klient zobowiązany jest:

a)      Kliknąć na zakładkę „Zarejestruj się”;

b)      Podać adres poczty e-mail, a także dwukrotnie wpisać hasło, które następnie będzie hasłem dostępu do Sklepu internetowego,

c)       ustawiając adres wysyłki i adres płatności podać następujące, prawdziwe dane: w przypadku osoby fizycznej: imię i nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania (ulica, miasto, kod pocztowy, kraj) oraz opcjonalnie nazwę firmy i numer NIP (dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą), w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej: imię i nazwisko osoby zakładającej Konto, adres (ulica, miasto, kod pocztowy, kraj), numer telefonu oraz nazwę firmy wraz z jej formą prawną i numer NIP.

4. Po założeniu Konta Strona internetowa automatycznie wygeneruje wiadomość potwierdzającą założenie Konta, która zostanie przesłana na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. W celu dokończenia procesu założenia Konta, należy otworzyć link zawarty w e-mailu dotyczącym aktywacji Konta.

5. Założenie Konta jest bezpłatne.

6. Wszelkie zmiany danych Konta dokonywane są poprzez stronę internetową www.dzieciafryk2.nazwa.pl

7. Klient może w każdym czasie zamknąć swoje Konto. W takim wypadku Klient powinien przesłać e-mail z prośbą o zamknięcie Konta na adres mailowy Sprzedawcy. Konto Klienta zostanie usunięte ze Sklepu internetowego niezwłocznie po otrzymaniu stosownej prośby Klienta.

8. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za udostępnienie przez Klienta jego hasła dostępu do Konta w Sklepie internetowym osobie trzeciej.

 

§ 4 INFORMACJE O PRODUKTACH

  1. Informacje o produktach dostępnych w Sklepie Internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.).
  2. Ceny produktów wskazanych na stronie internetowej Sklepu internetowego: 

a)      są cenami całkowitymi i podawane są w złotych polskich;

b)      nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia  Zamówienia do Klienta, od wielkości Zamówienia, a także od ceny Zamówienia i podawane są każdorazowo przy wyborze sposobu dostawy produktu/produktów przez Klienta.

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów udostępnianych za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.
  2. Sprzedawca oferuje do sprzedania dwojakiego rodzaju produkty:

a)      takie, które Klient może nabyć na swoją rzecz,

b)      takie, które Klient może nabyć w celu ich dostarczenia przez Sprzedawcę potrzebującym dzieciom w Afryce w ramach projektu „Dla dzieci w Afryce” związanego z prowadzoną przez Sprzedawcę działalnością charytatywną.

§ 5 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może składać Zamówienie na produkty dostępne w Sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, lecz Zamówienia są realizowane przez Sprzedawcę od poniedziałku do czwartku.
  2. Kontrahent składa zamówienie po zalogowaniu się do uprzednio założonego i aktywowanego Konta bądź bez pośrednictwa Konta poprzez naciśnięcie zakładki „Złóż zamówienie”.
  3. Zamówienie składa się poprzez wybranie produktu/produktów oraz wypełnienie wszystkich oznaczonych jako wymagane pól elektronicznego formularza Zamówienia zamieszczonego na stronie internetowej www.dzieciafryk2.nazwa.pl i wysłanie go Sprzedawcy poprzez wybranie opcji „Zamawiam” oraz akceptację Regulaminu.
  4. Dokonanie Zamówienia przez Kontrahenta jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży zamówionego produktu/produktów, a w przypadku produktów, o których mowa w § 4 ust. 4 lit. b) do zawarcia umowy sprzedaży produktów i zlecenia Sprzedawcy dostarczenia tychże do potrzebujących dzieci w Afryce.

 

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia od momentu wysłania Klientowi wiadomości e-mail informującej o rozpoczęciu realizacji jego Zamówienia. Potwierdzenie realizacji Zamówienia stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w § 4 ust. 1 powyżej.
  2. W sytuacji, gdy realizacja całości bądź części Zamówienia okaże się niemożliwa, Sprzedawca zaproponuje Klientowi:

a)      anulowanie Zamówienia w całości;

b)      anulowanie Zamówienia w części, która nie jest możliwa do zrealizowania w wyznaczonym terminie.

  1. W razie braku wyboru Klienta co do przedstawionych opcji wskazanych w ust. 2 powyżej, Sprzedawca zrealizuje Zamówienie jedynie w odniesieniu do produktu/produktów, co do których realizacja jest możliwa w wyznaczonym terminie. Pozostała część Zamówienia ulegnie anulowaniu.
  2. W przypadku, gdy Klient dokonał zapłaty za Zamówienie z góry, a zaistnieją okoliczności, o których mowa w ust. 2 i 3 powyżej, Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę należną za anulowane Zamówienie bądź jego część.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub nieterminowe dostarczenie przedmiotu Zamówienia, w razie podania przez Klienta błędnych lub niekompletnych danych adresowych.
  4. Zamówienia są realizowane od poniedziałku do czwartku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  5. Zamówienia, o których mowa w § 4 ust. 4 lit b) Regulaminu są realizowanie co najmniej raz do roku – po zgromadzeniu większych środków.

 

§ 7 PŁATNOŚCI

  1. Płatności za dokonane Zamówienia można dokonać:

a)      za pośrednictwem Dotpay S.A.,

b)      za pomocą przelewu bankowego;

c)       gotówką podczas odbioru osobistego.

  1. Klient ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem płatności za Zamówienie (w szczególności  pokrywa prowizję banku z tytułu wykonania przelewu).

 

§ 8 CZAS I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. W e-mailu, o którym mowa w § 6 ust. 1 powyżej Sprzedawca wskazuje liczbę dni roboczych w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki zawierającej Zamówienie produktu/produktów, o których mowa w § 4 ust. 4 lit. a) bądź też liczbę dni, po upływie których możliwy będzie osobisty odbiór Zamówienia. Czas realizacji Zamówienia uzależniony jest od dostępności danego produktu.
  2. Klient ma możliwość wyboru następujących sposobów dostarczenia Zamówienia:

a)      za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony priorytetowy),

b)      odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy.

  1. W przypadku produktu/produktów, o których mowa w § 4 ust. 4 lit. b) nie są one dostarczane Klientowi. Sprzedawca dostarcza te produkty do dzieci w Afryce nie rzadziej niż raz do roku.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania podmiotu dokonującego dostawy produktu/produktów.

 

§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy – bez podawania przyczyny – w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówionego produktu/produktów z wyjątkami określonymi w art. 38 ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
  2. Oświadczenie o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy winno być sporządzone na piśmie i przesłane na adres siedziby Sprzedawcy listem poleconym.
  3. Konsument po dokonaniu odstąpienia od Umowy zobowiązany jest do zwrotu (w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu) przedmiotu Zamówienia bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej albo firmy kurierskiej bądź osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
  4. Wszelkie koszty związane ze zwrotem przedmiotu Zamówienia ponosi Konsument.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Konsumentowi uiszczoną przez niego należność za zwrócony przedmiot Zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy. Zwrot należności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu/produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego/ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Powyższe regulacje nie dotyczą zakupów charytatywnych będących darowizną.

 

§ 10 REKLAMACJE

  1. Klient, dokonujący zakupu produktu/produktów ma prawo do złożenia reklamacji . To samo prawo przysługuje Konsumentowi, o ile w terminie dwóch lat od dnia wydania mu przedmiotu stwierdził, że doszło do niezgodności dostarczonych produktów z Umową.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta/Konsumenta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. W celu umożliwienia Sprzedawcy rozpatrzenia reklamacji, Klient/Konsument zobowiązany jest do  dostarczenia mu reklamowanego produktu/produktów wraz z dowodem zakupu tego produktu/produktów oraz wskazaniem następujących danych:

a)      informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności bądź wady;

b)      wskazanie sposobu rozpatrzenia reklamacji;

c)      podanie danych kontaktowych składającego reklamację.

  1. W sytuacji, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.  W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

 

§ 11 PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.).
  2. Sprzedawca chroni dane osobowe Klienta i przetwarza je wyłącznie w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania Umowy.
  3. Klientowi przysługuje prawo wglądu do danych osobowych zebranych w celu wykonania umowy wraz z prawem ich aktualizacji i usunięcia.
  4. Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta w celach marketingowych lub reklamowych, w tym do celów przesyłania informacji handlowych, za zgodą Klienta wyrażoną poprzez zaznaczenie właściwego okna na stronie www.dzieciafryk2.nazwa.pl w trakcie dokonywania rejestracji Konta.

 

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępne są na stronie internetowej www.dzieciafryk2.nazwa.pl
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Klient dokonując akceptacji Regulaminu wyraża zgodę na zbieranie i udostępnianie Sprzedawcy statystyk swojej obecności i aktywności w Sklepie Internetowym. Dane te są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności Klientów.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeśli został on prawidłowo powiadomiony (w formie elektronicznej) o dokonanych zmianach.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Wersje językowe

Statystyki

Produktów:
673
Kategorii:
18
Nowości:
3
Promocje:
0

Waluty

Cenniki do pobrania

Sklep jest w trybie podglądu
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe